Jungle

Muzyka dodaje energii. 

Nie chce pisać, bo ciężko w słowach przedstawić mi stan, w jaki przenoszą mnie wspomnienia. Tak wiele cichej przestrzeni, tak wiele szumiącej muzyki między drzewami, taki ogrom smacznego powietrza… Za jakiś czas znowu uciekniemy, prawda?

 * * *

* * *

dsoundc

* * *

PS. Ostatnio wyśniłam kilka zdjęć. Może w końcu się uda. Chill and bass, robaczki.

~ - autor: ejsza w dniu 16 lipca 2011.

komentarze 2 to “Jungle”

  1. Ze stópkami powinnaś pójść do ortopedy. Masz mega haluksy. Może to prowadzić do płaskostopia poprzecznego i w konsekwencji do wad kręgosłupa.
    Też mam z tym problem, ale jeszcze nie aż tak zaawansowany.
    To się normalnie operuje. Koleżanka mojej mamy mówi, że jakby wiedziała jaką to daje ulgę, zrobiłaby sobie operację znacznie wcześniej.

Skomentuj

 
