Zapach pomarańczy mi w głowie tańczy – by ejjjsz

Kolejne zdjęcia końca lata, phanta rei ma strasznie szybkie tempo,  gdyby się nad tym dłużej zastanowić…  Dlatego  nie zastanawiając się wrzucam kilka mnie z wczoraj:

*  *  *

 

 

 

*  *  *

*  *  *

*  *  *

 

Dla niektórych jesień przyszła już na początku sierpnia, co można było zauważyć w jakże miłych sklepach typu supermarket.  Pomimo wszędobylskiego deszczu, płaszczyka wyciągniętego z szafy i listy książek leżącej na biurku, dalej mam w głowie wakacje. Rozczilowanie sięgnęło zenitu w ciągu minionych dwóch miesięcy. Jest mi dobrze, i pamiętam, że relaksu nie kupię w aptece. Zdarza mi się mieć chwile, gdy moje serce jest wielkości największego bloku w mieście. Dlatego nie będę płakać gdy zacznie się codzienne wstawanie o niezgrabnej godzinie 6:oo, tylko z okruchami lata będę wtedy wskakiwać pod prysznic.

 

Chill and bass, robaczki.

PS. Fotografie autorstwa tej pani.

PS2.

~ - autor: ejsza w dniu 5 września 2010.

komentarze 4 to “Zapach pomarańczy mi w głowie tańczy – by ejjjsz”

  1. bardzo bardzo smaczne 😀

  2. a muzyka to mi smakuje jakims takim afrykanskim reggetonem 😀

  3. francuski dub, na żywo rozgniatają chłopaki

  4. albo raczej reggae-dub 😉

Skomentuj

 
