do you erase that pain – by ejjjsz

W rytmie starego poczciwego seta roots manuvy (zapętlając 9:22 minutę). Ostatnio bardzo polubiłam dzięki Kawowemu wino. Nie, żebym go nie lubiła wcześniej, tylko teraz posmakowało mi wyjątkowo i przekładam je w tej chwili ponad butelkowe piwa. I tak mi mijają spokojnie niedziele skroplone winem, zachodzącym słońcem. Zbieram siły na festiwalowy maraton, a dla was kolejna dawka uroczo klasycznej Magdy.

Chill and bass, robaczki.

~ - autor: ejsza w dniu 3 sierpnia 2010.

komentarze 3 to “do you erase that pain – by ejjjsz”

  1. z tego z zaslonkami to ja sobie tapetke robie 😀
    miazga

  2. to z zaslonkami to jak z bajki jest 🙂

  3. hola barabra te vi en fotoplatino y quería preguntarte si estarías dispuesta a realizar unos retratos. Un beso

    te dejo mi correo:
    uceda1988@hotmail.com

Skomentuj

 
