Sexual pradera – by ejjjsz

Okej, okej, może troszkę przesadziłam z tą seksualną łączką (ekhm) ale wiecie o co chodzi. Trochę pończoszek, trochę ramionka…wiosna.

Takich kilka  shotów ze słonecznej soboty, z bardzo bliskiego plenerku.  Tam piwo, którego przeznaczeniem jest szybkie wypicie, smakuje najlepiej. Krótko, zwięźle, i powiedzmy, że kobieco. Kobieco z racji tego, że następna seryjka będzie również z soboty, tylko że wieczornej, gdzie główną atrakcją była muzyka (puszczana spod palców wyłącznie męskiej selekcji). Coby się wczuć w poniższe przepałki, polecam odpalić to:

Pozdrawiamy, ja oraz moja kudłata mordka 😉

Chill and bass, robaczki.

~ - autor: ejsza w dniu 26 kwietnia 2010.

Komentarze 2 to “Sexual pradera – by ejjjsz”

  1. i like it, fajne butki
    i wlasnie takie wlosie chcialam miec a mam czarne -.-
    ale daze 😀
    ejszu, podbierasz mi daty na notki, musze wziasc sie do roboty 😀

  2. okok, czekam czekam 😀

Skomentuj

 
