Warszawka płonie, dem gone itd. – by ejjjsz

Uff, co za rok. Dużo, dużo ostatnio wszystkiego. Krewetki w Espanie nie płacą za internet jak mi wiadomo z podziemnych źródeł. Ja mam chwile na oddech, bo mnie pochorowało z nadmiaru wrażeń i braku czasu. Jednak żyję, jeśliby ktoś mówił, że nie, to nie wierzcie. Włodek zawsze powtarzał, że wiadomości o mojej śmierci są mocno przesadzone.  (właśnie, wypadałoby kawę wypić w Philo, o ile obsługa tam nie zamarzła?)

Mam ognisko w gardle jak jakieś fuckin’ nyah binghi… po świętach, urodzinach i sylwestrze. Pkp love, w jedną stronę alaska przez 3h w pociągu, a wracając sauna. Standart, uroki polskiej kolei.  Dziś day off, więc mam czas żeby zwolnić na chwilę. Oglądnęłam święta z lat pink 70’s. Odgrzebałam zdjęcia, dostałam zdjęcia, przesłałam zdjęcia i znalazłam takie skrawki Magdowe, a że coraz bliżej jej do oczka (w końcu 2010, rajt?) to Wam Madzię przypomnimy:

Idę, piję zieloną herbatę i palę papierosy, w sensie zdrowieję. Wam życzę szczęśliwego nowego roku, a wy mi życzcie szybkiego odebrania dowodu i okazyjnego kupienia aparatu. Aha, pamiętajcie, że zimą arbuzy w tym słowiańskim kraju są cenne jak brylant! A ja jestem szczęśliwą posiadaczką 😀

edit: głosujemy jak chcemy, moje typki na końcu

Chill and bass, xoxo, buziaczki robaczki:

poducer: kryptic minds, new producer: datsik, dj: mala, label: deep medi, new label: swamp 81, best track:  mala – eyez, best rmx: nero  the streets,  best album: one of us, best mix: kryptic minds,  radio show: hatcha & crazy d

~ - autor: ejsza w dniu 4 stycznia 2010.

Skomentuj

 
