Bad-good girl – by ejjjsz

Trawię te zdjęcia wtorkowe, ponieważ zrobiłam ich około setki. Przeglądam, wybieram, smakuje – czasem pomaluje czernią i bielą, czasem coś posklejam. Wydawałoby się, że standard.  Szczerze mówiąc, po zgraniu ich na komputer najpierw dostałam oczopląsu [nie, nie chodzi o te żółte rajtki i fiolet sukienki] – oczopląs pozytywny, w tak krótkim okresie czasu i w tak bliskich miejscach wyszło coś bardzo różnorodnego. Mogę rzec, że jestem zadowolona.

Wiadomo, że Ejsz jest trochę grzeszna, trochę grzeczna. Przerzuciło się to na Jolę, tyle, że ta Pani zaprezentowała się trochę niewinnie i trochę sexownie. Mi bardziej spodobała Jola zadziorna:

jol

368

312

361

jolu 2

Zastanawiając się nad dyptykami towarzyszyło mi Wax Tailor. Uzależniłam się chyba od albumu Hope and Sorrow, ciągle przyłapuję się na tym, że do niego wracam.

A do tej seryjki polecam refren:

Chill and bass, robaczki.

~ - autor: ejsza w dniu 6 lipca 2009.

Jedna odpowiedź to “Bad-good girl – by ejjjsz”

  1. pierwsze to jest miazga totalna!!!
    jedynie 2 jest przecietne(co nie znaczy, ze zle 😉 ), reszta rewelacja
    Ejszu respect 😀
    podobaja mi sie twoje nozne sklejki 😀
    ja to z kazdej sesji mam z 300 fot xD i gorsze efekty 😀 tylko ze ja latam z miejsca na miejsce i ciuszki zmnieniam 😀
    no ale i tak jeszcze raz respect ze z 100 fot masz tyle b, dobrych 😀
    muzyka barrrdzo mi smakuje :]

Skomentuj

 
