Kanka – Kroket (feat. Mc Oliva)

Uff… Jakby ktoś śmiał powątpiewać, że nie żyję po tym cztero-dniowym maratonie, to właśnie oświadczam, że mam się powiedzmy względnie dobrze. Releases jakiegoś tłustego nie szykuję, czasem słowa na prawdę są zbędne. Mój szanowny mózg, wymasowany tak pieszczotliwie muzyką,  jest w stanie mi tylko podziękować za zabieranie go na takie wycieczki pod głośnik.

Tak btw zdjęć, mam ochotę udusić kogoś za te anomalie pogodowe… Przecież od dawien dawna wiadomo, że dopóki nie zmontuję sobie własnego studia [wrzesień Igu, wrzesień!] dane mi jest kochać tylko i wyłącznie plener i plenerowe zakamarki [bardziej schowane bądź nie] oraz niecnie je wykorzystywać do swoich pokątnych wizji fotograficznych.

Ja i mój słoneczny grymas, (który chyba bardziej przypomina jakieś tępe zmanierowanie) idę trawić tegoroczny album Kanki, który dubheadom polecam do obiadu.

IMG_5438

Sija, robaczki.

PS. Nie, nie napiszę o tym, że Majkel Dżekson nie żyje.

~ - autor: ejsza w dniu 26 czerwca 2009.

komentarze 3 to “Kanka – Kroket (feat. Mc Oliva)”

  1. ty marzysz o studiu, i narzekasz na plenery, a ja je kocham 😀 w studiu czuje ze moj mozg jest w klatce 😀
    ej jestem zia ej… lans ej xD

  2. źle zrozumiałaś ;d
    ja wole po tysiąckroć plener od studia, ale jak mamy takie pogodowe anomaliowe gówno, to studio czasem by się jednak przydało… 😉

  3. shit, wypuscili mnie z gimnazjum pl, mature w spain zdana a tu czytanie ze zrozumieniem nawala xD
    to zrob sobie studio takie jak ja, czysta prowizorka, 5 minut jest, 5 minut nie ma 😀 nawet jak na scianie przeciwnej do okna wylozysz przescieradlo i juz jest…
    a Mimolek, wszystkie zdjecia na waziatkim skrawku papieru robi 😉 if u want, that u can 😀

Skomentuj

 
